.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح‌های بزرگ جویبار بر روی کاغذ مانده است

شهرستان جویبار در مدت 10 سال گذشته از وجود طرح‌های بزرگ محروم بوده است.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس شهرستان جویبار یکی از شهرستان مرکزی مازندران است که در مدت 10 سال گذشته مدیران اجرایی به ویژه مدیر ارشد شهرستان از آغاز اجرایی طرح‌های بزرگ از طریق رسانه‌های گروهی خبر داده بودند، اما این شهرستان از راه‌اندازی این واحدها بی‌بهره است.
مهم‌ترین طرح‌هایی که این شهرستان قابلیت اجرایی داشته اما و اگرهای زیاد و عدم پیگیری نتیجه‌بخش مدیران شهرستانی و استانی مردم را در بهره‌گیری از یکی از طرح‌های بزرگ بی‌بهره‌ کرده است.
در مدت 10 سال گذشته در این شهرسان، چهار فرماندار جابجا شدند و هر یک از آنها از اجرای طرح‌های بزرگ در این شهرستان خبر داده بودند که مهم‌ترین این طرح‌ها احداث دهکده گل گیاه مازندران، احداث پست سوارکاری مازندران، احداث پایانه گل و گیاهان مازندران، احداث دهکده گل و گیاهان، احداث سامانه هوا و فضای کشور، طرح‌های بزرگ تفریحی و توریستی در سواحل جویبار، سد لاستیکی، احداث پالایشگاه نفت، احداث بندر در ساحل جویبار، احداث فرودگاه هوایی در این شهرستان بوده و امروز با گذشت 10 سال از اجرایی این طرح‌ها خبری نیست و همه این طرح‌ها اجرایی آنها در کاغذها مانده است.
شهرستان جویبار در این 10 سال محل تاخت و تاز مدیران برای گرفتن عناوین برای سمت اجرایی بوده به ‌طوری که برخی کمتر از یک سال در جویبار فرماندار شدند و در این مدت از اجرای طرح‌های بزرگ خبر دادند.
خبرگزاری فارس در مازندران و شهرستان جویبار آمادگی دارد حرف کارشناسان و مدیران اجرایی این شهرستان را به گوش مردم و مسئولان ارشد استانی برساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 بهمن 1390
هرکی آمد عمارتی نو ساخت رفت و منزل به دیگری پرداخت
محمد 4 بهمن 1390
احداث دهكده المپيك كشورهاي اسلامي رو نگفتيد!! مسئولين جويباري فقط مي خواهند كاري كنند تا بمانند نه اينكه كار كنند و بمانند ... از فرماندار گرفته تا امام جمعه و اعضاي شوراي شهر و شهرداري همه سياسي شدند . الان هم كه چسبيدند به اكبري نماينده مجلس و بجاي اينكه در انتخابات بي طرف باشند جانبداري يك نماينده حال را مي كنند ... جويبار از سوء مديريت زجر مي كشد ... مديران جويبار اكثرا از شهرستانهاي ديگر هستند .
مرتضي 4 بهمن 1390
وقتي رئيس و يكي ديگر از اعضاي شوراي اسلامي شهر كه وكيل مردم هستند در امور شهري براي خودشان از طريق زمين ميدان ميوه و تره بار ميلياردي بيزينس به راه انداختند واي به حال مردم جويبار ...
مينا 4 بهمن 1390
شهرستان جويبار براي برخي از مسئولين سكوي پرش شده به جاي بالاتر براي همين موضوع مسئولين را براي تست و خطا به جويبار مي فرستند . راستي در چند سال اخير مسئولين اعم از نمايندگان ؛ فرماندار ؛ شهردار و اعضاي شوراي شهر و ... چه كار بزرگي براي جويبار انجام دادند.
mm 10 بهمن 1390
وقتی شهردار با مدرک لیسانس علوم و حدیث از دانشکده مجازی خودش را مهندس صدا می زند و در روزنامه ها و سایتها و بنرها مهندس صدا میز ند وضعیت بهتر از این نمیشه...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.